כתיבת ביוגרפיה משפטית לשופטים בדימוס ולעורכי דין


אני סבורה כי לכל אדם יש סיפור חיים שכדאי וחשוב לספרו. אך כאשר מדובר במי שישב על כס השיפוט במשך עשרות שנים והשפיע על חיים של אנשים, ולא פחות מכך על החברה והדמוקרטיה בישראל, העלאת סיפור זה על הכתב, היא לא רק זכות, אלא אינטרס ציבורי ואישי ממדרגה ראשונה.
כיום, לאחר פרישתך, מותר לך להסתכל אחורה על חייך, לחייך ולהודות בסיפוק: הקמת במו ידיך מפעל חיים שמותר להתגאות בו. התגברת על תלאות הילדות, הקמת משפחה לתפארת, עבדת בחריצות ובנית קריירה משפטית מפוארת. עכשיו הגיע הזמן לספר את הסיפור שלך ולהעביר אותו הלאה למשפחתך, לחבריך ולכלל הציבור.
בספר של חייך תוכל/י לספר על תחנות החיים הבולטות בחייך, על משפחתך, על התיקים המשפטיים ופסקי הדין החשובים שלך, על הדילמות וההתחבטויות שהן מנת חלקם של היושבים על כס המשפט ו/או מייצגים בדין, על תחומי העניין המעסיקים אותך ועל בחירות משמעותיות שעשית לאורך הדרך.
אשמח לרתום את ניסיוני הרב, הן בתחום הכתיבה והן בתחום המשפט, כעורכת דין לשעבר וכעורכת מדור המשפט ב"דה מרקר" לשעבר, כדי ללוות ולסייע לך להפוך את סיפור חייך ושליחותך המשפטית/שיפוטית לביוגרפיה מרתקת.

השופט (בדימוס) דוד חשין,  נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים לשעבר, ממליץ:
"נורית סייעה לי בתחקיר ובכתיבה של חומרים משפטיים לצורך הוצאת ספר. ההבנה והידע המשפטיים שהביאה עמה, כמו גם ניסיונה ככותבת וכעורכת, ניכרו בעבודתה ובתוצרים היפים שהביאה. היא עשתה את עבודתה במקצועיות, ביעילות ובחריצות רבה, ולא פחות חשוב מכך – תמיד היה נעים לעבוד עמה. אני ממליץ בחום להיעזר בשירותיה".

לפרטים נוספים ולייעוץ ראשוני ללא תשלום, השאירו פרטים בטופס צרו קשר:

© כל הזכויות שמורות