עריכה לכתבי יד

שירותי עריכה לכתבי יד


אם טרחתם וכתבתם את סיפור החיים/ספר העיון/הספר המקצועי שלכם באופן עצמאי, אך אתם זקוקים ל"עין שלישית" טובה ולידיים מנוסות שיהפכו את כתב היד שלכם לספר קולח, מרתק ורהוט, אשמח לסייע לכם. 

סוג העריכה הנדרש משתנה מכתב יד אחד למשנהו. לעיתים יש צורך בעריכה יסודית של כתב היד, חלוקתו לפרקים, הזזת קטעים ממקום למקום, קיצור משפטים מסורבלים ועוד, לצורך יצירת טקסט הרמוני. לעיתים ניתן להסתפק בליטוש והגהה בלבד. פעמים אחרות תכלול העריכה שכתוב של חומרי הגלם שנכתבו על ידי הכותב/ת, עד כדי כתיבתם מחדש.

שלב העריכה בידי ידיים מקצועיות מאפשר הזדמנות לבחון היבטים נוספים של הסיפור/החומר שהועלה על הכתב, לשאול ולברר על חלקים בסיפור שאולי נשכחו, או שכדאי להרחיב עליהם, או להפך - לצמצמם. 
לאחר ביצוע העריכה, קבלת הערותיכם, תיקון והתאמות נדרשות, תוכלו להחזיק בידיכם ספר קריא, מרתק וברמה גבוהה שעליו תהיה גאוותכם.

כמה עולה עריכה של כתב יד שכתבתם?
התשובה תלויה במשתנים רבים. עריכה יכולה לעלות בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, תלוי באורך כתב היד (ככל שהספר ארוך יותר – המחיר גבוה יותר), ברמת הכתיבה שלו ובסוג העריכה הנדרשת. 
כשאעבור על הספר שלכם, אבדוק האם הוא דורש מה שנקרא "עריכה רכה" (שכוללת בעיקר עריכה לשונית), או עריכה כבדה (הזזה של קטעים ממקום למקום, קיצור קטעים שלוקים בפירוט יתר והרחבה במקומות אחרים ועוד) ואולי הוא דורש שכתוב, או במלים אחרות העלאת הרמה הסגנונית של הספר וכתיבה מחדש של הטקסט.



לפרטים נוספים ולייעוץ ראשוני, השאירו פרטים בטופס צרו קשר: 

© כל הזכויות שמורות