כתיבת סיפורי חיים - ביוגרפיות - אוטוביוגרפיות

"החיים אינם מה שחיית, אלא מה שאתה זוכר והאופן שאתה זוכר אותם כדי לספרם."

לחיות כדי לספר, גבריאל גרסיה מארקס


כתיבת סיפורי חיים - ביוגרפיות



לכל אדם יש סיפור, מאגר של חוויות, התנסויות וזיכרונות שמבטאים את שורשיו, את ילדותו ואת דמותו של האדם שהפך להיות. כל סיפור הוא יחיד ומיוחד, שונה ואישי.
העלאת סיפור החיים האישי על הכתב חשובה כמעשה של "והגדת לבנך", שמשמעותו לדורות הבאים לא תסולא בפז. שהרי, אם לא תתעדו את סיפורכם המשפחתי, עלול הסיפור לרדת לטמיון ולהיעלם, ובהיעלמו, יימחקו חלקים חשובים מהמורשת הפרטית והמשפחתית שלכם. 
לא פחות מכך, תיעוד סיפור החיים הוא משמעותי עבור המספר עצמו. עצם הסיפור, כשהוא מסופר לאדם אוהד וקשוב, עושה טוב למספרו, מרומם את רוחו ומעניק לו ריפוי וכוח להתבוננות עצמית.
 
אתם יכולים כבר להתחיל לדמיין בראשכם את התהליך: אתם נפגשים עם כותבת מנוסה ואמפתית, עונים בפתיחות לשאלותיה, מספרים לה על השושלת המשפחתית שלכם, על זיכרונות ילדותכם ועל הבית בו גדלתם, נזכרים בחוויות חיים מעצבות, בדילמות וההתלבטויות שהיו מנת חלקכם, ומביטים שוב, ממרחק הזמן, בבחירות משמעותיות שעשיתם לאורך הדרך. אט אט הופכים כל מרכיבי הסיפור למקשה אחת, ולפתע נולד לו, כמו תינוק היוצא אל העולם, סיפור חיים מגובש, מרתק ומרגש, שאתם ניצבים במרכזו.
אנו ב"כתיבה תמה" נטפל בסיפור בידיים אוהבות ומסורות, במבט חומל, באוזן קשבת ובלב חפץ.
בסיומו של התהליך, תאחזו בידיכם ספר כרוך ומעוצב, שמספר ומתעד את סיפור חייכם הייחודי ואת התמונות המלוות וממחישות אותו. את הסיפור הזה תוכלו להעביר הלאה למשפחתכם, לחבריכם ולסביבתכם הקרובה או הרחוקה. 
אין דרך  מעצימה ומרגשת מזו לחגוג את החיים ואת המשכיותם!

אשמח ללוות אתכם במסע מרתק ומשמעותי זה.


רוצים ללמוד איך לכתוב את סיפור החיים - האישי או המשפחתי - בעצמכם, ללא סופרת צללים? הירשמו לסדנה לכתיבת סיפורי חיים, ובה תרכשו את הכלים, הידע והביטחון לכתוב את סיפורכם בצורה מרתקת וקולחת, כך שכל מי שיקרא אותו לא יוכל להניחו מהיד.

לפרטים נוספים ולייעוץ ראשוני ללא תשלום, השאירו פרטים בטופס צרו קשר:

© כל הזכויות שמורות